Zwroty i reklamacje
Adres do zwrotu:
Green-Phone,
Sułów 58,
32-020 Wieliczka.
  REGULAMIN ZWROTÓW OBOWIĄZUJĄCY W FIRMIE GREEN-PHONE

 

  • Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący ma obowiązek poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Pismo może zostać wysłane na adres siedziby: Green-Phone, Sułów 58, 32-020 Wieliczka lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@green-phone.pl  
  • Telefon można zwrócić w terminie do 14dni, nie znaczy to że urządzenie można używać przez ten okres, pełen jeden cykl naładowania baterii w pełni wystarcza na całkowite zapoznanie się z oferowanym produktem. Cykle ładowania są przez nas weryfikowane, w przypadku gdy będzie więcej cyklów ładowania zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia wartości zwrotu produktu.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.   
  •  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 
  • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi pieniądze.
  • Urządzenie nie wylogowane z konta iCloud lub z konta Google, zostanie odesłane do nadawcy na jego koszt
  • Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący 

 

 REGULAMIN REKLAMACJI OBOWIĄZUJĄCY W FIRMIE GREEN-PHONE

 

Wszelkie uwagi dotyczących funkcjonowania zakupionego sprzętu prosimy zgłaszać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
biuro@green-phone.pl lub pisemnie na adres:
Green-Phone,
Sułów 58,
32-020 Wieliczka.

 

  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z  przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  
  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  • Klient w przypadku  zgłoszenia tytułem reklamacji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej oraz szczegółowego opisu usterki,informacji o okolicznościach jej występowania.  
  • Reklamowany towar należy wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego: Green- Phone, Sułów 58, 32-020 Wieliczka.
  • Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.   
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl