Gwarancja

Produkty, które sprzedawane są przez Naszą firmę objęte są gwarancją dla konsumenta naliczanej od daty sprzedaży urządzenia.

Czas gwarancji określony jest w opisie przedmiotu.

 

  • Warunki gwarancyjne są oparte na ogólnych warunkach gwarancyjnych producenta.
  • Gwarancja realizowana jest przez Nasz sklep za pośrednictwem autoryzowanych serwisów.
  • Naprawy gwarancyjne są realizowane w ciągu 14 dni. Jednak staramy się aby produkt został naprawiony w ekspresowym tempie. 
  • Reklamowany towar należy dostarczyć na adres: Green-Phone, Sułów 58, 32-020 Wieliczka.
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z  przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii dowodu zakupu, oryginalnej karty gwarancyjnej oraz szczegółowego opisu usterki,informacji o okolicznościach jej występowania. 
  • Reklamowany sprzęt  po naprawie gwarancyjnej zostanie odesłany na nasz koszt pod wskazany przez Kupującego adres.
  • Oferujemy również serwis po gwarancyjny w atrakcyjnych cenach tylko dla Naszych klientów. 
  • Serwisujemy urządzenia tylko i wyłącznie na oryginalnych podzespołach, nie stosujemy zamienników.
  • Nasz firma nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych przechowywanych w urządzeniu podczas naprawy sprzętu. Zalecamy regularne wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych. 
  • Elementy eksploatacyjne nie podlegają gwarancji (Bateria, Ładowarka, Kabel, Słuchawki).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl